Jumaat, 15 Jun 2012

THE BEST TIME AT SCHOOL ^-^

 hari ini sungguh menyeronokkn buat aku sebb tadi kat sekolah masa cikgu tak masuk
 aku dengan kawan-kawan aku(intan,nasrin,nani,atiqah) gelak tak berhenti,atiqah yang duk      
 buat lawak sampai orng gelak,yang intan duk tengok cermin muka atiqah.... pastu dh le suara atiqah kuat sampai budak laki duk tgk kami...biasalah,budak laki dlm kelas aku tak pernah tengok orang.....aku nak tergelak tgk  muka adib,dia tengok orang dengan  mukanya yang lawak....kalau ampa tgk mesti nk tergelak....pastu atiqah,nani,intan duduk le kat  bawah,depa duk sembang pastu atiqah dia sandar kt kerusi pastu jatuh terbaring,lawk.....
  
                                
                                               lebih kurang macm ni le gelak....

0 ulasan:

Catat Ulasan