Khamis, 26 Julai 2012

blablabla.......@#-->^_^

salam.....ari ini aku nak cerita pasal ..1.selama ini yg aku chating kt fb ngn budk mna enth..rupa2 nya dia budk kelas aku..dh le budak laki.....dh mula dengn mesej yg antr kt aku tu...dengn panggilan yg kurg menyenangkan...aku pun balas le..aku balas dengan baik..aku tnya siapa...sklh mna dan lain2..last2 dia kata dia kenl aku ...dh le kta yg dia suka kt aku..aku bkn mau pun ngn dia...dh le x emsem,......buat maco leh...!!!!pastu pagi tu kt sekolh ,aku cerita kt kwn2 aku supaya depa tau..pastu masuk kelas aku tngok dia...macam pelik je..sebelum ini dia bnyk cakap..ni senyap...malu ke...????pastu dia boleh cerita kt kwn2 dia yg aku suka kt dia....perasan......!!!!!macam mna aku x marah ....dh le bohong kata yg aku suka kt dia...dia yg suka kt org..mai2 macam menuduh....habis kawan2 dia cakap ..mana dia...!!!!!(laki itu)pastu lma2 dia jadi macam biasa dh..mcm dulu balik..ah..lega hati..dia and kawan2 dia x mengata lagi....2.tadi kt sekolh masa pelajaran ict...bila masuk dalm itu..perpustakaan..aku masuk awal2 lagi..pastu  cikgu kata tempt duduk boleh ada 4 org je..aku duduk tepi intan..pastu dh atikah mai aku ubh le..tempat duduk dh x ada..pastu cikgu kata org last sekali tuttup pintu..dh le semua org tengok aku  ngn cikgu sekali..malu tau x...dh le duduk tepi kawan yg kurg aku sembg...malu gila....lain kali ari khamis,aku x nk mai sekolh yg ada waktu ict...that all for today....

0 ulasan:

Catat Ulasan