Isnin, 16 Julai 2012

bosaN anD Sad

salam..hari ini syikin nak cerita pasal kat sekolah....tadi masa perhimpunan...ingat dah selesai dh pasal koir tapi kena buat persembhan...cuma 3 org je yg buat persembhan ari isnin tu..masa tu diorg panggil kami untuk buat persembhan tapi diorg x nk...aku bkn x mau..tapi aku x ingt semua lirik lagu dn tiba2 aku rasa gemuruh....dh la atikah x mai..issss..lepas tu diorg buat persembhan 3 org je..aku tgk teacher macm marah kt kami....aku kesian tgk diorg buat persembhan...mesti diorg marah giler kt kmi...lain kli kalau aku masuk persembhn aku nk buat betul2....pastu dlm kelas tiba2 teacher marah kt geng zawani..peling kenapa aku..intn..atikah x kena..mungkin teacher x berapa nmpak...kot...masa tu teacher marah giler aku tgk...kesian kt geng zawani..diorg yg kena...aku ingt persembhn ini akn berjln macam biasa tapi x ....aku menyesal dgn perbuatan aku...pastu aku harap2 kawan2 aku ...akn  berbaik semula macam biasa....aku harap yg tu ja....x akn nk bermasam muka sampai bila2.... x best le klau x ada kawan macam dulu...dulu happy je..tapi sekarg hancur..disebabkan apa?aku pun tak tahu..tapi aku rasa pergaduhan ini akn berakhir dgn secepat mungkin...pergaduhn ini biasa je..nnti kwn la tu...

0 ulasan:

Catat Ulasan