Sabtu, 28 Julai 2012

party berbuka puasa...osem^_^

salam...ari ini aku nak cerita pasal party  berbuka puasa..party berbuka puasa????mesti pelik kan..mana ada party berbuka puasa..yg tu sesuai untuk birthday boleh la...sebenarnya kenduri tahlil ngn berbuka puasa bersama2 keluarga dan sanak-saudara dan cousen...best juga..meriah...sebelum tunggu berbuka puasa..yg laki2 baca tahlih dan perempuan ofcouse duk kt sapaur tgh hidang makanan..ada makana banyak..macam nasi beriyani,laksa,kuih-muih, dan macam2 lagi..urhmm..sedap...sehingga menjilat jari..selepasa makan....pastu lepas mkn yg laki2 kna sembhyg magrib..pastu abis sembhyg...main mercun pula..best giler..aku  x berani nak main permaianan tu..nampak takut..silap2 x raya la aku..pastu  kami tgk kuih-kuih untuk hari rya..sampel je..rasa sikit2 je..ada almond london.forero rosher,cruncy jumper,dan bnyk lagi...abis mkcik saudara tempah..pastu aku dn sepupu aku diberi duit raya..aku dapat juga...duit baru plk tu..best giler..pastu makcik saudara bawa mai kerepek2 ..pastu sepupu aku rebut ambik..ishishish..macam le x pernh mkn..tapi best juga..meriah...kmi sembg sambil tgk olimpik london..best..uppp..terlupa nk gitau..kmi berbuka puasa kt kampung...best..meriah...

0 ulasan:

Catat Ulasan