Jumaat, 13 Julai 2012

jaya waris^_^

salam.....urhmm..ari ini nak cerita apa ekkk???aaa..nk cerita pasal jaya waris....tadi kt sekolah syikin ada buat jaya waris....mestila sbb nak tengok peragai anak-anak semasa ibu bapa x ada kt sekolh dn guru akn beri buku rekod dan peragai kita dalam kelas...ibu bapa yang datang...boleh tahan le yg dtang...bila tiba giliran aku dan ibu aku untuk ambil buku rekod....giler aih...ibu aku tgk matapelajaran aku yg lmah iaitu pendidikan jasmani dan seni visual..????nak tahu x syikin dapt  markah berapa subjek ini.. D..????apa ni senang macam ni pun x boleh buat...entahla...nak  jawab tu nampak sennag..tapi bila dapat markah ....ingt dapat A...tapi x...knpa ye...kalau orang tanya mesti malu kan...senang kacang je....pastu atikah pun balik sbb ibu dia dh datng ambik buku rekod tinggal aku,intan,zawani..liana..adlina..nasuha dan afina...nasib baik liana bawa fon..syikin ngn intan mainla fon dia..kami tengok video dlm fon tu..best...pastu cikgu dh keluar kelas...budk laki kelas belakang mai kelas kami dia boleh buat lawak..aku  ngn kawan-kawan aku x lart gelak....dh la makan aiskrim..kalau duk tngh makan tu terlekat nnti  saman diorang..hihihii x ada la..saja...ok setakat ini je yg boleh kongsi dengan jorg..

0 ulasan:

Catat Ulasan